Dostawa i zwroty
1. Rejestracja w sklepie hydraulikadlarolnika.pl
Aby przeglądać naszą ofertę oraz składać zamówienia rejestracja/logowanie nie są wymagane. Dane, które wpiszesz w czasie rejestracji nigdy, pod żadnym pozorem nie będą udostępniane osobom trzecim i zostaną wykorzystane jedynie do realizacji zamówień.
2. Sposoby płatności
- Pobranie
Zamówienia pobraniowe złożone w dni robocze do godziny 12:00 staramy się wysłać jeszcze tego samego dnia.
- PayU
Zamówienia opłacone przez payU złożone w dni robocze do godziny 12:00 staramy się wysłać jeszcze tego samego dnia.
- Przedpłata na podany nr konta - "płatne z góry".
Zamówienia płatne z góry (przedpłacone) wysyłamy w dni robocze po zaksięgowaniu przedpłaty na naszym koncie. Nie wysyłamy towaru na podstawie potwierdzenia przelewu.
3. Formy transportu i harmonogram wysyłek
- Kurier GLS - paczki wysyłamy codziennie w dni robocze, wysyłka zazwyczaj w ciągu 24 godzin.
- Kurier Raben - dla towarów o wadze powyżej 30 kg, wysyłka zazwyczaj w ciągu 48 godzin.
Opcje dostarczenia zamówionych produktów:
Przedpłata na konto
Przesyłka Kurierska GLS cena: 15,00 zł.
Przesyłka Kurierska Raben cena: 50 zł
Przesyłka pobraniowa
Przesyłka Kurierska GLS cena: 20,00 zł.
Przesyłka Kurierska Raben cena: 60 zł
4. Możliwości dokonania przelewu
Przelewu można dokonać korzystając z usług dowolnego banku (również banków internetowych) bądź urzędu pocztowego. Realizacja zamówienia nastąpi po zaksięgowaniu przelewu na naszym koncie).
5. Numer naszego konta bankowego
Numer konta: PL 94 1090 1506 0000 0001 0838 9972
Nasz adres:
K1 Centrum Hydrauliki Siłowej
ul. Bolesława Chrobrego 127
87-100 Toruń
Tel.: (056) 655-84-57
E-mail: [email protected]
NIP: 8792544581
REGON: 340395624
6. Potwierdzenie złożonego zamówienia
W odpowiedzi na poprawnie złożone zamówienie otrzymają Państwo e-mail z potwierdzeniem przyjęcia przez nas zamówienia, informację o wysłaniu towaru otrzymają Państwo osobną wiadomością e-mail.
7. Zwroty towaru
Zgodnie z ustawą dotyczącą sprzedaży na odległość (Ustawa z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny) oraz Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta informujemy, że klientowi, który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, przysługuje prawo do odstąpienia od niej bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie (np. drogą mailową) w terminie czternastu dni od zawarcia umowy - w naszym przypadku od momentu otrzymania produktu. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. W takim przypadku, klient w ciągu 14 dni powinien odesłać zwracany produkt, który nie nosi znamion używania i nie może być uszkodzony (zwrotom nie podlegają przewody hydrauliczne oraz cewki elektromagnetyczne.) Klient odsyła produkt na własny koszt, a sklep internetowy hydraulikadlarolnika.pl zwraca kwotę zapłaconą przez klienta, która wynika ze złożonego zamówienia lub jego części, w momencie, gdy nie są zwracane wszystkie produkty z danego zamówienia.
8. Reklamacje
Jeśli po rozpakowaniu i sprawdzeniu przesyłki towar okaże się wadliwy lub niewłaściwy prosimy o niezwłoczne zgłoszenie reklamacji. Każda reklamacja zostanie rozpatrzona, a wadliwy towar wymieniony na pełnowartościowy lub (jeśli nie będziemy posiadali go już w sprzedaży) zwrócimy pieniądze na wskazany numer rachunku bankowego podanego przez Klienta. Wymiana towaru lub zwrot pieniędzy następuje po uprzednim poinformowaniu nas o zaistniałej sytuacji, zaakceptowaniu przez nas reklamacji, przesłaniu nam reklamowanego towaru, zwykłą paczką pocztową lub listem poleconym na swój koszt lub doręczeniu tego towaru do nas osobiście.
9. Ochrona danych osobowych
Dane naszych Klientów przetwarzane są wyłącznie w celach wystawienia rachunku, faktury lub realizacji zamówień. Nie są udostępniane innym osobom lub firmom. W związku z realizacją zamówienia możemy bez Twojej zgody podać nr Twojego telefonu lub dane adresowe pracownikom firm kurierskich, aby umożliwić im kontakt z Tobą w celu dostarczenia przesyłki (np. w sytuacji, gdy Twój adres jest błędnie podany lub jest niekompletny).
10. Pytania
Wszelkie sprawy dotyczące zamówień, pytań, reklamacji prosimy kierować na adres: [email protected]
 
    